Veelgestelde vragen ParkStart

Is er ook een app in de appstore?

ParkStart kunt u alleen via internet benaderen, bijvoorbeeld via de button Inloggen ParkStart op de homepage. U kunt ParkStart opslaan bij uw favorieten zodat u ParkStart altijd gemakkelijk kunt vinden. 
U kunt de link ook op het beginscherm van uw mobiel zetten, via een snelkoppeling. Kijk bij “Hoe gebruikt u ParkStart” als u hier hulp bij nodig heeft. 

Ik krijg geen activatiemail, wat kan ik doen?

Er kan inderdaad vertraging zitten tussen het moment waarop u klikt op de link en uw e-mailadres invoert en de ontvangst van de bevestigingsmail. Dit kan 15 minuten duren. Als u in de tussentijd opnieuw gaat invoeren en klikken, dan krijgt u een error. We vragen uw geduld.

De link in de activatiemail werkt niet.

Dit kan te maken hebben met de instelling in uw mail waardoor u niet op de link kunt klikken. De link wordt in uw mail dan omgezet naar een 'platte tekst' waar u niet op kunt klikken. Ons advies is: kopieer de link en plak deze in uw browser. 

Ik kan niet meer inloggen, er is een foutmelding dat er maar van één apparaat ingelogd kan worden.

Waarschijnlijk bent u al ingelogd. U kunt dan niet nogmaals inloggen. Log na iedere actie weer uit. Als u niet zelf uitlogt, doet het systeem dit uiterlijk na 10 minuten automatisch voor u. U kunt daarna altijd weer inloggen. 

Kenteken van mijn bewonersvergunning wijzigen

In ParkStart kunt u geen kenteken wijzigen op uw bewonersvergunning. Dit gaat via een wijzigingsformulier die u vindt op de homepage van deze website. Een kentekenwijziging wordt door ons gecontroleerd (staat het kenteken op naam van de vergunninghouder). Dit proces verloopt volgens de voorwaarden van de vergunning.