Restitutieverzoek

Het kan voorkomen, dat onze parkeerapparatuur niet- of niet geheel naar wens heeft gefunctioneerd, waardoor u geen- of onvoldoende wisselgeld retour heeft ontvangen. In dit geval kunt u een restitutieverzoek indienen.

U heeft contact gehad met onze centralist
Heeft u geen of onvoldoende wisselgeld ontvangen en heeft u hierover contact gehad via de intercom met onze centralist? Dan heeft u van onze centralist een meldcode ontvangen waarmee u een restitutieverzoek kunt indienen.

>> Ga naar het restitutieformulier. 

ParkeerService stort, na ontvangst van het formulier, het bedrag binnen 10 werkdagen op uw rekening.


U heeft geen meldcode ontvangen

Heeft u geen of onvoldoende wisselgeld ontvangen, maar heeft u hierover geen contact gehad met een medewerker van ParkeerService? Dan kunt u uw verzoek mailen naar: klachten@parkeerservice.nl. Uw verzoek wordt getoetst bij de Technische Dienst en beoordeeld door een medewerker van ParkeerService. Indien u recht heeft op restitutie, wordt het bedrag alsnog aan u overgemaakt.