Veelgestelde vragen boekingspagina

Ik weet mijn kenteken nog niet, kan ik dan ook reserveren?

Nee, het kenteken invullen is verplicht.

Ik kan mijn kenteken niet invoeren.

Bij Duitse kentekens komt dit voor. Voer ná de districtcode een streepje in, dus SO-A528. gebruik géén spaties.

Mijn boeking is geannuleerd, wat moet ik doen?

Een geannuleerde boeking komt meestal door één van deze twee redenen:

- U heeft de betaling in de creditcard app nog niet afgerond. Maak de betaling af met de 2 staps verificatie.
- De boeking is na betaling niet goed afgerond. Neem dan contact met ons op.

Ik heb betaald maar de bevestiging niet in mijn mailbox ontvangen.

- Controleer uw ongewenste e-mail box (spam mailbox), mogelijk staat de mail daar in. Mocht de bevestiging hier niet in staan, neem dan contact met ons op.

De slagboom gaat niet open.

- Gebruik de QR code in uw bevestiging. Trek in ieder geval geen kaartje bij de inrit. Komt u er nog niet in, druk op de intercomknop.